دلخوری دروازبان گهر از کادر فنی تیم

 

 

سایت ایران41:سعید رازانی دروازبان سال گذشته تیم گهر در گفتگویی با سایت ایران41 اظهار داشت که با توجه به داشتن دو سال قرار داد با تیم گهر و سابقه ی هفت بازی در لیگ برتر برای این تیم ، از وی خواسته شده است که در تست گیری شرکت کند و پس از انجام تست گیری از تیم کنار گذاشته شود.

سعید رازانی با توجه به لرستانی بودن و تعصب فراوانی که به تیم گهر دارد تا این روز ها منتظر مشخص شدن تکلیف گهر نشسته و  جواب رد به چندین تیم داده است و حالا کادر فنی تیم جواب رد به سعید رازانی می دهندو همین امر باعث شده که سعید رازانی از اسماعیل حیدرپور و علیرضا دلیخون دلخور باشد.

با کتار گذاشتن سعید رازانی  و همچنین ابولفضل موسی پور دروازبان سال گذشته گهر که هر دوی این بازیکنان دوسال دیگر با گهر قرار داد دارند ، این بازیکنان خواهان گرفتن مبلغ قرار داد خود می شوند که مبلغ باقی مانده قرار داد سعید رازانی 110 میلیون و قرار داد ابولفضل موسی پور 100 میلیون می باشدو جمعا 210 میلیون باشگاه گهر باید به این بازیکنان پرداخت کند.

این چنین به نظر می رسد که دست های پشت پرده مانع از حضور دروازبان لرستانی تیم گهر در این تیم شده است و باید دید چه آینده ای در انتظار تیم گهر خواهد بود.

قابل ذکر است که تیم گهر با دروازبان سوم سال گذشته سنگ آهن بافق و دروازبان استقلال صنعتی که 10 ماه مصدوم بوده و تمام سال گذشته رادرخانه بوده است به توافق رسیده است.